پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه سن داره

من و وروجکم

فقط برای او

1393/7/8 10:34
نویسنده : فعلا مامانی
396 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدانم از کجا شروع کنم ....

از خوبیت از امیدت از حرفهای پراز ماهت یا از چشمهات که منو کشته حتی از عصبانیتت چون اونم برام غنیمته ......

کاش بدونی چقد دوستت دارم کاش بدونی که ارزشت بیشتر از این حرفهاست .....

چه خوبه بودنت .....چه خوبه احساست ....وحتی لمس کردنت .....چه خوبه بوسیدنت 

انقدر دوس دارم به اون شونه هات سرمو بزارم ...حرفهای دلم بهت بگم ...باهات بخندم ...باهات گریه کنم ....

وهر لحظه به چشمهای پر مهرت نگاه کنم چون اون چشمها منو به زندگی بیشتر وابسته میکنه هرموقع صدای قشنگت میشنوم ....دلم میلرزه ...یه جوری اروم میشم ..از خودم از بودنم جدا میشم و خودم را به تو میسپارم ...

عشقت و بودنت تو دلم حک شده و محاله که پاک بشه یعنی خودم نمیزارم که پاک بشه .....اونقدر از ته دلم عشقتو نفس میکشم تا بیشتر به بودنت معتاد بشم ....♥♡♥

پسندها (1)

نظرات (1)

مهران
11 مهر 93 23:06
ایول بابا... نوشته های خودت بود؟! خــــــــــــــــیلی قشنگ نوشتی قالب وبلاگت چقدر قشنگه!!! یه نفس عمیق کشیدم بوی طراوت وشادابی رو دارم از این راه دور حس می کنم یه جورایی نوشته خودم بود با یکم دست کاری