پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

من و وروجکم

تولدی دیگر

1393/7/13 0:40
نویسنده : فعلا مامانی
356 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تولدم بود جای همه  اونایی که نبودند خالی...

یه سال دیگه هم بدون  نی نی  گذشت  ولی  میدونم تو سالهای اینده با نی نی خواهد گذشت ...

همسرم خیلی  سورپرایزم کرد  و از ته دلم ذوق کردم  ...

امسال هم یه جورایی نی نی داشتیم البته از نوع بچه گربه که زود به زود شیر میخواد  خونه رو ،رو سرش میذاره  تو پست بعدی عکسشو با داستان پیدا کردنشو میذارم ....

و در اخر دوستتون دارم اونم بد جور ....

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مهران
24 مهر 93 17:07
هپی برث دی تو یو، هپی برث دی تو یو، هپی برث دی تـــــــــــــــــو یـــــــــــــــــــو منتظر دیدن عکس های پیشی هستیم....
مامانی محمدصالح جون
5 آبان 93 3:52
پش چی شد داستان این بچه گربهه؟ مــــــــــــــــــــــــــــــــا منتظریم!!!!