پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

من و وروجکم

بی خبری

1393/9/2 17:53
نویسنده : فعلا مامانی
441 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  

نمیدونم چی بگم  حالم خوبه وقتی که مشغول خیاطی ام  ولی زمانی که بی کارم یا خوابم یا با پیشی بازی میکنم 

دارم کم کم به نداشتن  عادت میکنم 

خیلی کمتر از گذشته به فکر بچه هستم ، انگار داره برام غریبه میشه که احساس مادری داشته باشم  یه سری فکری جدید دارم که اگه خدا بخواد درست  همه چی پیش بره شاید خوشحالتر  و سالمتر زندگی کنم

به دعا هاتون همچنان نیازمندم و دعا میکنم که هیچ کس حسرت هیچ چیز و  نخوره،  حالا هر چی که باشه 

نمیدونم که دلم پر ، خالی یا اصلا چه حسی دارم بیشتر احساس خلاء میکنم انگار دارم خالی از همه احساسات دنیا میشم که نمیدونم خوبه یا بد ...

فقط میگذرونم ....

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مهران
10 دی 93 13:04
از قدیم گفتن بی خبری خوش خبری خنثی بودن ونداشتن احساس هم ذاتا چیز بدی نیست اتفاقابعضی وقتها به آدم آرامش میده من در مورد مردم هلند بسیار شنیدم که طبیعتا اینطوری هستن ،نه خیلی غمزده میشن از یه خبر بد نه خیلی مشعوف میشن از خوبی ها وخوشی ها....بعضی شرایط که برای آدم پیش میاد می گم اگه بتونیم مثل هلندی ها باشیم راحتتر زندگی می کنیم همیشه به یادتم همیشه شاد باش خیاط باشی...
مهران
14 دی 93 13:00
سلام خیاط خانم،دیگه فکر کنم استاد شدی نه؟؟؟ محمد صالح توی جشنواره شرکت کرده ،دوست داشتی عکسشو ببین ووبازهم اگه دوست داشتی کد 124 رو به شماره 1000891010 ارسال کن البته همش واسه تنوعه وبیشتر واسه سرگرم شدن خودمون همه ی ارزوهای خوب بای تو.... قربونت عزیزم کم کم استاد هم میشم😄 الان بهش رای دادم ببخشید که دیر پیامت رو دیدم 😚