پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

من و وروجکم

زندگی از نوعی دیگر

1393/11/20 11:13
نویسنده : فعلا مامانی
365 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

سلام به دوستای گلم که وب منو دنبال میکنند ، خیلی دوستون دارم مخصوصا مامان محمد صالح عزیز که هیچ پیام و بی جواب نمیذاره محبت

گفته بودم که....

  منتظر یه اتفاق هستم که مسیر زندگیم و عوض کنم بالاخره بعد از کلی تلاش و پیگیری موفق شدم هفته گذشته به تا ریخ 14 بهمن 93 عمل اسلیو معده انجام بدم به دلیل اینکه خودم خیلی استرس داشتم به هیچ کس نگفته بوذم ، خدا رو شکر مل با موفقیت انجام شد و الان زنئگی جدیدی و برای خودم شروع کردم  

از اضافه وزنم همیشه دلگیر بودم چون به محض این که یه روز پیاده روی نداشتم یا کمی از رژیم خارج میشدم دو کیلو وزن اضافه میکردم  و وزنم هم بالای صد کیلو بود که همیشه باعث عذاب بود و یه دلیل اصلی هم برای داشتن فرزند بود که به گفته دکتر زنان معجزه من تو لاغری ام هست 

الان خیلی خوشحالم برام دعا کنید که خوب وزن کم کنم 

قربان شما مامان باربی بعد از این

پسندها (1)

نظرات (2)

محمدصالح جون
20 بهمن 93 15:43
یه سلـــــــــــــــــــام گرم از نوعی دیگر... خوشحالم که داری یکی یکی برنامه های توی ذهنت رو با موفقیت عملی می کنی... اتفاقا من هم دارم با دنبال کردن مطالب سایت زیباتر دات کام سعی می کنم چند کیلو اضافه وزنم رو آب کنم...خیلی از مطالب سایتش خوشم اومدانگار با یه حس شادی وآرامش به سراغ لاغری میری...خیلی خوشاینده... به قول محمد صالح: آی لاو لو...[قلب ممنون از نظر دل گرم کننده ات ، منم یه سری به زیباتر دات کام میزنم حتما😙😙😙😙
محمد
21 بهمن 93 13:43
سلام با وسایل جدید " آماده سازی کیک و دسر " بروزم. به ماهم سر بزن.