پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

من و وروجکم

روزگار جدید

1393/11/25 11:51
نویسنده : فعلا مامانی
333 بازدید
اشتراک گذاری

روزگارم خیلی متفاوت شده اینقدر که نمیدونم باید چه کنم منی عاشق غذا بودم الان ده روز که هیچ نخوردم فقط مایعات خوردم گشنم نیست ولی مغزم گشنست که نمیدونم چه باید کرد ...

تا یه هفته دیگه هم مایعات و بعدش میتونم پوره و غذاهای له شده بخورم تا سه هفته وتا بعد که ببینیم چی میشه...

استرس تب و لرز بعضی وقت ها میگیرتم و با سلام و صلوات از خودم دور میکنم چون خطرناک ترین چیز بعد از عمل تب و لرز که خیلی بهم رستارا و دکترا متذکر شدند که حواسم جمع باشه ، مثلا دیشب گرمم شده بود و همسرجان نگران که نکنه خدای ناکرده تب و لرز باشه و مدام مراقبم بود ، خودمم هم ترسیده بود...

 

برام دعا کنید که همیشه محتاج دعاهاتون هستم 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

محمد
25 بهمن 93 12:22
سلام بروزم با وسایل جدید "آماده سازی کیک، دسر" بروزم. به منم سربزن.
مهران
25 بهمن 93 12:46
حالا که معده داره در روزگار جدید به نوعی استراحت میکنه وخودشو بازسازی میکنه بهتره به مغز هم همین فرصت روبدی،به هیچ چیز ،هیچ چیز فکر نکن،به موسیقی های ملایم والبته شاد گوش کن وفقط استراحت کن،من امتحان کردم میشه به چیزی فکر نکرد اولش ناممکن به نظر میرسه ولی میشه...بذار آینده که اومد معلوم میشه چی اومده....... راستی دقت کردی توی پست های اخیرت،خیلی از عنوانهای مثبت استفاده می کنی... نمی دونم آگاهانه ست یا نه ولی این عالیه،تحرک وتغییر ،همیشه نشاط وتازگی به دنبال داره.. واقعا بهت تبریک می گم کار بزرگی کردی.... سلام دوستم ممنون از نظرای قشنگتون الان دیگه به هیچ چیز فکر نمیکنم فقط به آینده طلایی که در پیش دارم فکر میکنم 🙆 و مثبت اندیشیم انگار داره تاثیر خودشو میذاره ممنونم ازت 😚😚😚