پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

من و وروجکم

سردی روزگار

1394/12/25 19:50
نویسنده : فعلا مامانی
269 بازدید
اشتراک گذاری

اونقدر حس داشته باشی و یهو انگار سطل اب جوش ریختن رو سرت ، تمام احساست میمره و فقط دلت میخواد تنها باشی تا داد بزنی اخه چرا بازیچه دست خدا شدی ، گله کنی بگی خدایا این بود لیاقت من ،نفست سنگین شه و هر لحظه رو با خفگی پیش ببری ...

خیلی بده حالم اینقدر تو این پنج روز تاخیر خوشحال بودم حالا با جواب ازمایش منفی دارم خفه میشم ...

دیگه کم اوردم ...

هر روزم داره با درد نداشتن میره جلو ...

نمیدونم اصلا حوصله سال جدید رو دارم یا نه ...

پسندها (1)

نظرات (3)

کوثر
25 اسفند 94 20:15
سلام دوست خوبم وبتون رو مطالعه کردم وب زیبایی دارید . لینک شدید ممنون میشم لینکم کنید و به وبم بیایید و نظرای قشنگ قشنگ بزارید .
biiitaaa
28 اسفند 94 21:25
اميدوارم سالي که پيش رو دارين.... آغاز روزايي باشه که آرزو دارين.... پيش تا پيش عيدتون مبارکاااااا...^___^ خيلي مشتاقم به منم سر بزنيد