پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

من و وروجکم

بو بارون

1395/1/3 15:33
نویسنده : فعلا مامانی
235 بازدید
اشتراک گذاری

سال جدید شروع شده ولی هیچ انرژی برای سال جدید نیست با اینکه خیلی قبل ب این روزا فکر میکردم ولی روزگار خیلی نامرد تر از این حرفاست ، جوری سال جدید رو نو کردم ک ب زیر سرم رفتم و حتی  رنگ و روم هم نو شد از درون هر چی داشتم دادم بیرون ....

از نظر همسرجان بدترین سال نو رو داشتیم هم حال روحیم بهم ریخته است هم حال جسمیم ،ضعف تمام جونم رو گرفته و حال و حوصله هیچ کاری رو ندارم ....

گاهی دیدن چند قطره خون برای زنان بسیار خوشحال کننده و بعضی وقت ها بدترین روز زندگی میتونه باشه با اینکه زیاد تجربه این دیدار رو داشتم ولی هنوز عادت نکردم ....



پ.ن : ببخشید ک اینقدر سرد نوشتم ولی باید مینوشتم تا خالی میشدم 


پ.ن : سال نو همه مبارک باشه 

پسندها (1)

نظرات (4)

محمدصالح جون،گُلِ گُلا
11 اردیبهشت 95 18:56
امیدوارم به زودی دلت شاد شاد بشه ولی واقعا هیچ جا جواب این سوالمو پیدا نمی کنم که چرا توی ایران زندگی یعنی بچه ولی توی خارج زندگی یعنی زندگی..... دایی منم بچه دار نمیشه,ولی اصلا قبول ندارن که باید به اون فکر نکنن وزندگیشونو بکنن واقعا نمی دونم چرا؟ الهی که دل همه شادبشه
محمدصالح جون،گُلِ گُلا
11 اردیبهشت 95 19:00
نمی دونم رابطه ات با ورزش چطوره,من در حسرت فرصتی هستم تا برم پیلاتس کار کنم,مرکز اصلی پیلاتس بانوان توی ایران شهرک غرب هست عالیه هم برای جسم وبیشتر برای روح,توی تلگرام هم کانال دارن پیلاتس ایرانیان ,من ضعف می کنم عکساشونو می بینم,اگه دوست داشتی امتحان کن عزیزم
الی
7 مهر 95 10:08
سلام ازین سردا منم خیلی نوشتم خیلی زود زود یه پست گرم میذاری من مطمئنم یه پست گرم با یه خبر خوش