پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه سن داره

من و وروجکم

دنیا بیگانه

1395/10/12 20:57
نویسنده : فعلا مامانی
383 بازدید
اشتراک گذاری

گاهی دوست دارم چشمم رو ببندم و بعد باز کنم ی تست کوچیک بارداری مثبت تو دستم باشه ...

گاهی دوست دارم چشمم رو ببندم و بعد باز کنم ی برگه آزمایش ک بتای بالای بارداری رو نشون میده دستم باشه ...

گاهی دوست دارم چشمم رو ببندم و بعد باز کنم ببینم دارم دستم رو شکمم هست و دارم با کودک درون جرف میزنم ...

گاهی دوست دارم چشمم رو ببندم و باز کنم ببینم ک دکتر سونو گرافی در مورد جنسیت و سلامتی کامل کودکم حرف میزنه و من محو تماشا هستم ...  

گاهی دوست دارم چشمم رو ببندم و باز کنم خودم تو سیسمونی فروشی در حال انتخاب لباس ببینم...

گاهی دوست دارم چشمم رو ببندم و باز کنم ببینم اتاق عزیز دردونه ام حاضر هست و با لگد هاش دلم رو نوازش میکنه...

گاهی هم دوست دارم چشمم  ببندم و باز کنم ببینم ک با ورود من و کودکم از بیمارستان ب خونه همه چی خیلی زیبا ب نظر میاد...

و فقط الان میبندم و اصلا دوست ندارم باز کنم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)