پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

من و وروجکم

نی نی ما بیدار شده

1397/12/22 22:32
نویسنده : فعلا مامانی
313 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام 

نمیدونم از آخرین پستی ک گذاشتم چند وقته میگذره ولی این پستی میخوام بزارم با مهم ترین خبرررررررر اومدم ک چندین سال براش انتظار کشیدم  

بعله دیگه نی نی ما هم بیدار شده و از طرف خدا برامون فرستاده شده  و تا بغل کردنش فقط ی هفته مونده.... 

روزی هزار بار خدا رو شکر میکنم برای هدیه ایی ک برامون فرستاد ...

حال و روحم بعد از اون همه سختی ک برای داشتن چنین روزی طی کردم عالیه چون ب این یقین رسیده ام ک سرنوشتم این گونه بوده ...

حالا چ جوری این اتفاق افتاد واقعا خواست خدا بود بدون هیچ درمانی و خیلی اتفاقی بین تمام کار های نا تمامم ... 

از خدا تو تمام این روزهایی ک با تو دلی ام داشته ام همش از خداوند خواستم ک همه چشم انتظار ها ، پایان انتظارشون باشه و تو دلشون جوانه زده بشه  ... 

تو دلی جانمان ی پسر ناز دونه است ک فقط ی هفته مونده تا ب آغوشش بکشم و برایش مادری کنم ....

برایمان دعا کنید صحیح و سالم ب خانه بیاییم ...

 

پسندها (1)

نظرات (2)

گاهی نی نی,گاهی مامیگاهی نی نی,گاهی مامی
2 تیر 98 0:53
ای جاااان,پس صبرتون نتیجه داد
مبارکه مبارکه.....
اسم گلپسری چیه؟
کاش بیایی وعکساشو بذاری
فعلا مامانی
پاسخ
تو پست جدید مینویسم حتمن ممنون ک وبلاگم رو دنبال میکنید
محمدصالح جون،گُلِ گُلامحمدصالح جون،گُلِ گُلا
28 مرداد 98 0:45
چه عالی.......مبارکه بیا از نی نی تون بگو.....دلمون آب شد
فعلا مامانی
پاسخ
وای ک الان ۱۵ ماهش شده حتمن پست جدید میزارم ممنون ک وبلاگم رو دنبال کردین