پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 4 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

من و وروجکم

برای داشتنت

1392/8/5 14:34
نویسنده : فعلا مامانی
205 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم میدونی چند وقته که برای داشتنت دست به کارای عجیبی زدم ، مثلا من که از خوردن دارو گیاهی بدم میومد الان یه هفته است که جوشنده گیاهی میخورم با کلی حالت تهوعسبز ولی به زورم شده میخورم افسوسولی امروز  به گفته نی نی سایتی های عزیز پیاز درمانی شروع کردم  ، وای اینقدر حالم بد شد که نگو  گلاب به روتون  هر چی خوردمو بالا اوردمسبز  هنوزم حالم بد ....                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         پ ن : خیلی ببخشیدا اینقدر  این پست بد بود و حال بهم زن

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آیدا
5 آبان 92 15:57
ایشا الله خیلی زود زود اینجوری بشی و خبرش رو به ما بدی !!



ان شــــــــــــــــــاللــــــــــــه
مامان زینب
5 آبان 92 16:41
سلام خواهش می کنم بیا پست آخرم را ببین .


وای خیلی درگونم کردی ...
خدا به همه انسان های افریده اش رحم کنه ...
تارا
5 آبان 92 19:11
سلام عزیزم مطالبتو خوندم
امیدوارم به خواستت برسی
یه سوال میشه بپرسم چراداروگیاهی میخوری؟
به منم سری بزنی خوشحال میشم
بااااااای


نمیدونم با خودم میگم که همه کارارو انجام داده باشم که بعدا پشیمون نشم
به شما هم سر میزنم حتما ...

ماری
8 آبان 92 17:41
منم دوست دارم بچه دار شم ولی شرایطم سخته من لینکت کردم عزیزم تو هم منو لینک کن


منم لینکت کردم عزیزم خدا دامن همه منتظرا رو سبز کنه ان شالله ...