پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 4 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

من و وروجکم

کاشکی میشد

1392/8/13 19:02
نویسنده : فعلا مامانی
247 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مادر که نیومده عاشقتم امشب شب اول ماه محرم  خیلی دلم گرفته است کاشکی  میشد که پیشم باشی یا امام حسین  دستم و بگیر و ببر پیش خدا ازش برام خیر بخواه برام بخواه از خدا که سال دیگه نی نی صحیح و سالم تو اغوشم باشه ... ای خدا جون امام حسین ع واسطه قرار میدم  تو به روح پاکش حاجتم و بده بزار منم طعم شیرین مادر شدن و بچشم ...

الان شنیدم که فردا اگه روزه بگیری و پنج نفر هم برات روزه بگیرن به نیت اون نفر حاجت روا میشه ولی من امسال دیر فهمیدم و نمیتونم به کسی الان بگم که برام روزه بگیره ، خواهر و مامانم که عذر  شرعی دارن وخودم تنهام  من میگرم شاید خدا دلش برام سوخت و حاجتم و بده .....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ماری
16 آبان 92 18:32
خدا به توست


خدا با همهست ...
متین
18 آبان 92 12:57
سلام عزیزم
ایشالا حاجت روا بشی من برات دعا میکنم
ایشالا سال دیگه خودم بیام بهت تبریک بگم


ممنون عزیزم که دعام کردی ...