پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 4 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

من و وروجکم

ای بابا

1392/8/18 18:32
نویسنده : فعلا مامانی
189 بازدید
اشتراک گذاری

ای بابا  الان یه عالمه نوشتم پاک شد ،  نوشته بودم که رفتیم حاجی خوری دایی بزرگم که خیلی جات خالی بود و بی نهایت حس میشد چون تو اغوش همه یه نی نی بود فقط اغوش من خالی بود و اینکه چقدر نذر دارم برای اومدنت زودتر بیا تا نذرامو ادا کنم و یه چیز دیگه این که :

 

خیلی احساست میکنم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

تارا
19 آبان 92 15:52
دعاکن توی این شبها وروزهای عزیز برای خودت برای من برای همه اونایی که حاجت دارن مطمین باش ناامیدنمیشی حتما که همه رو دعا میکنم اگه خدا قبول کنه
ماری
20 آبان 92 16:27
سال دیگه همین موقع یه نی نی ناز بغلته انشالـــــــــــــــــــــــله
مامانی محمدصالح
20 آبان 92 19:32
میام بالاخره مامانی ! شاید یکی دوسال این ور تر یا اون ورتر ولی میام! با تمام ظرفیت،تمام وجود وتمام نشاطت منتظرم باش! بچه داری خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی اعصاب می خواد ها مامانی گفته باشم!!! میای میدونم مامانی جونم ... همه اعصابم گذاشتم برای اومدنت تا با تو باشم ململن جان
ساسان
22 آبان 92 7:59
انشاالاه یه کچلوی سالمو صالح انشالله