پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

من و وروجکم

ادامه داره

1392/8/30 19:46
نویسنده : فعلا مامانی
186 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم هنوز توهم دست از سرم بر نداشته و توهمم ادامه داره تا پری بیاد ،آخه چرا اینقدر علایم دارم الان بیش از یه هفته است که سینه درد دارم و گاهی زیر دلم درد میگیره ( البته زیر دلم بیشتر مواقع درد میکنه بخاطر کیستیک بودنش ) و بدن درد دارم و کم حوصله ام و اینکه چند روز هست که بعد از غذا خوردن معده درد میگیرم با اینکه غذا هم کم منیخورم  دیگه واقعا موندم ... تا اخر هته اینده باید پری بیاد دعا میکنم نیاد این بار ....


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ساسان
1 آذر 92 15:24
گاهی آنقدر واقعیت داری که دستهایم هوایت را درآغوش می گیرد.. گاهی انقدر نزدیکی بهم که همه جوره حست میکنم ... ممنون از نظر قشنگ و دل گرم کننده ات ...