پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 12 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

من و وروجکم

درگیری جدید مامان

1391/3/13 21:13
نویسنده : فعلا مامانی
172 بازدید
اشتراک گذاری


سلام عزیزم 

خوبی فدات شم میخوام از هفته گذشته برات بگم گلم مامانی رفتم کلاس رانندگی ، وای خیلی بده هر دفعه که کلاس میرم  و پشت فرمون میشنم به خودم بد و بیراه میگم که چه غلطی کردم اسمم و نوشتم کلاس ، استرس اینا ندارم ولی اصلا رانندگی و دوست ندارم همش تقصیر خاله هات و باباییت شد

که رفتم برای رانندگی ، خلاصه که خیلی بده ....مامانیتم گیر یه مربی پیر بی اعصاب افتاده  کاش زودتر گواهی نامه رو بگیرم راحت شم

 

 

 

و این که با همه این دردسرهام بازم منتظرتم و دوست دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله جون
13 خرداد 91 21:34
سلام عزیزم امیدوارم که خداوند هر چه زود تر یکی از فرشته های نازنینش را برات زمینی کنه وهمچنین امیدوارم که گواهی نامه ات را بگیری و از شر این مربی راحت بشی چون منم مربیم خوب بود ااااااااااما اونی که ازم امتحان شهر گرفت خییییییلی بد اخلاق بود



خیلی ممنون دوستم