پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

من و وروجکم

یا امام رضا

1393/6/15 12:04
نویسنده : فعلا مامانی
451 بازدید
اشتراک گذاری

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا (ع)

یا امام رضا یا ضامن اهو  دستم به دامنت تنهام نذار تو این امتحان الهی دارم کم میارم  ، به دل خسته ام رحم کن و برو پیش خدا شفاعتم کن  ، من میخوام بیام پا بوست  ولی تا حاجتم ندی نمیتونم بیام  چون دفعه اخری ازت خواستم دفعه بعد با بچه بیام تا بچه هامو غلام در خونت کنم  ،یا امام رضا شرمنده و روم سیاست از بس نق زدم و نا شکری کردم  ولی بزار به دل خستم  میدونی که چقدر میخوامت و چقدر با ارزشی برام  و اینم میدونم که دست رد به سینه ام نمیزنی فقط ازت میخوام سال اینده سالگرد تولدت منم با بچه های صحیح وسالم وصالح در خدمتت باشیم اقا  ، حاجت به بقل اشک شوق بریزم که کسی هست  زمان های نا امیدی واسطه من وخدام بشه نذاره زیاد عذاب بکشم ...

یه امام رضا یا باب الحوایج  نا امیدم نکن ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)