پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

من و وروجکم

درد جدید

1394/3/5 11:41
نویسنده : فعلا مامانی
380 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوبید که ...

من خوب هستم ولی درد جدیدی سراغم اومده که کمی ناراحتم کرده و دوباره به فکر انداختتم ، دردم چیه فتق کشاله ران که نمیدونم سر و کله اش از کجا پیدا شد که تمام نقشه هام و بر آب داد میخواستم برای بارداری اقدام کنم الان بیشتر اضافه وزنم و از دست دادم و به نظر خیلی ها دیگه چاق نیستم و میخواستم دوباره برای درمان اقدام کنم که با این درد جدید تا اطلاع ثانوی نباید باردار شم تا فتق و عمل کنم و بعد از شش ماه برای بارداری اقدام کنم که میافته برای دوسال آینده که گریه امو در میاره ....

الان هم که دکتر عمل نکرد گفت به خاطر اینکه کمتر از شش ماه مه که داروی بیهوش گرفتم برام ضرر داره به همین دلیل با این درد باید ساخت تا پنج، شش ماه آینده که برم دوباره اتاق عمل ...

به دعا تون همچنان احتیاج دارم منو از یاد نبرید ....

چشم انتظاری بد دردی ....

قربان شما مامان وروجک که در آینده ای نزدیک بیدار می شود. ..

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان ويانا
5 خرداد 94 11:51
سلام بسیار خوش حال خواهم شد به من رای بدهید عدد 36 رو به 1000891010 ارسال کنید من به دخملی رای دادم
مامی آتریسا جون
5 خرداد 94 17:29
مامانی سلام امیدوارم خوب باشین عزیزم عکس دخترم؛ آتریسا جون رو واسه جشنواره نی نی و طبیعت گذاشتم، ممنون میشم عدد 80 رو به شماره ی 1000891010 بفرستین http://www.niniweblog.com/upl/atrisa92/14325550378.jpg
محمدصالح جون
12 خرداد 94 19:14
سلام خاله جونی ما هم مثل شما چشم انتظار ورود نی نی گل با کلاس هستیم تا قدم رنجه کنن.... دو سال یه چشم بهم زدنه....مثل باد میگذره اگه روی رفتنش تمرکز نکنی....ت. خیلی صبوری می تونی چون تا حالا تونستی.... ممنون دوست همیشه همراهم... تمام سعی امو دارم میکنم که سنگ صبورم لبریز نشه...