پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 11 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

من و وروجکم

مامان منتظر

1390/8/5 18:37
نویسنده : فعلا مامانی
210 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی منتظر نمره هاشه که هنوز نییومدن تو سایت دانشگامون ، اِ اِ اِ شما فکر کردی منتظر شمام ....

نه قربونت بشم منتظر شما هم هستم ....

 

فردا قرار برم دکتر ببینم چی میگه ، من از دکتر رفتن بدم میاد خیلی سختم ولی مجبورم بابایی هر شب بهم گیر میده که کی میری دکتر و بعدشم بحثمون میشه...

 

         

خیلی خستم، از روزی که دیگه دانشگاه نرفتم دارم تو خونه کار میکنم هنوزم تموم نشده ،  میخوام پرده ها رو بشورم ، بوفه رو تمیز کنم خیلی کارای دیگه مونده ....

 

دوست دارم و میبوسمت فعلا بای تا بعد...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان معين
20 مهر 90 13:38
سلام عزيزم ، كي مياي ، دلمون برات تنگ شده ،