پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 6 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

من و وروجکم

این روزا

1391/7/10 14:54
نویسنده : فعلا مامانی
184 بازدید
اشتراک گذاری

وای این روزا خیلی سخت میگذره  و من هی بیشتر شما رو میخوام ولی انگار خدا نمیخواد صدامو بشنوه  خیلی دلم گرفتس خوب قند عسلم بیا پیشم  دلم برات تنگ گلم،  خدای من خدای بزرک تو رو عزیزانت قسم حاجتم و بده و اینقدر اذیتم نکن ،  اگه خدام نبودی  و احساست نمیکردم شک میکردم که بنده هاتو برای عذاب دادن آفریدی خدای من خستم دیگه طاغت ندارم  بهم یه بچه صحیح و سالم بده  تا با دیدنش همیشه و هر وقت و زمان به یادت باشه ، مثل الان که همش صدات میکنم ولی محلم نمیدی نکنه که باهام قهری ، خدا منو ببخش از سر تقصیراتم بگذر منو ببخش 

 

اه خدای من...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)