پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 9 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

من و وروجکم

بی خبری یا خوش خبری

1391/8/13 11:52
نویسنده : فعلا مامانی
162 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وروجکم عیدت مبارک ؛ صبح خواستم ازت خبر بگیرم که اومدی تو دل مامانت یا نه که بی بی چکم یه خط خیلی خـــــــــــــیلی  خـــــــــــــــــــــــیلی کمرنگ افتاد حالا نمیدونم  چه اتفاقی افتاد ، دعا میکنم که تو دل مامانیت باشی گلم 

 

وای خدای تو این روز عزیز من و دیدی و عیدیمو دادی ان شالله که داده باشی از تمام وجودم میخوام که داده باشی  ...

 

خیلی این چند وقت ناراحت بودم خدایا شادی  و تو زندگی ما بیار  و برای هم مسلمانای جهان دعا میکنم که  همه شاد و خوشحال در کنار هم زندگی کنند  ان شالله 

 

 

خدا یا  الان تو دلم نی نی  داشته باشم الـــــــــــــــــــــــــهی آمـــــــــــــین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نسرین
13 آبان 91 12:11
سلام امیدوارم تو این عید عزیز عیدیتون رو از خدا گرفته باشید و زودی بیاید و خبر خوش رو بهم بدید منتظرم عیدتون مبارک


خیلی ممنون عزیزم ؛ خدایا دوستام منتظره خبرای خوبن دعا میکنم که خبر خوب بهشون بدم
مامان مارال فرفری
14 آبان 91 1:18
امیدوارم که خدای بزرگ تو این روز عزیز حاجت شما رو هم برآورده کنه