پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 10 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

من و وروجکم

نشد که بشه

1391/8/21 18:16
نویسنده : فعلا مامانی
144 بازدید
اشتراک گذاری

اینبار هم نشد امروز صبح رفتم جواب ازمایشم و گرفتم و بازم منفی شد ، اه خدای من اخه چرا بنده تو دوست داری اذیت کنی  چرا اخه؟؟؟

 

خیلی امید داشتم که مثبت بشه ولی نشد الانم از وقتی جوابو گرفتم ناراحت و غمگینم خیلی غمگینم.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آرشا
21 آبان 91 18:34
سلام برات دعا میکنم که زود زود مامان بشی می دونم انتطار خیلی سخته
مامان سارا
21 آبان 91 18:35
سلام غصه نخور خدا خودش بهتر میدونه کی بده ان شاا... هر چی زودتر مامان بشی.به منم سر بزن
مامان آرشیدا
21 آبان 91 18:43
سلام عزیزم
شاید حکمتی توشه
برات دعا میکنم ایشاللا هر چی زودتر مامان شی




از تمامی دوستای گلم ممنون
بابای ملیسا
21 آبان 91 20:27
سلام خواهر گلم . انشاله به زودی زود خدا یکی از این فرشته ها رو تو دامن پر مهر و محبتتون می زاره . وبلاگ ملیسا به روز شد . خوشحال میشیم سری بزنید و نظر بدید . ممنونم.