پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 17 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

من و وروجکم

صدامو میشنوی ؟؟؟؟؟؟؟؟

1391/9/7 20:00
نویسنده : فعلا مامانی
171 بازدید
اشتراک گذاری

وای چرا دلم اروم  نمیشه  حالم خوب نمیشه   دارم خفه میشم  دلم گرفتست  دنبال روزنه امیدم  تا نور ببینم خدا داره از همه طرف تحت فشارم میذاره  آی خدای من اخه چرا ، چرا  کارای خونمونم جور نشد  نی نی  هم که جور نمیشه  خستم  اینقدر که هوار کشیدم  و گریه کردم خستم  دیگه امیدم از دست میدم دارم مطمئن میشم که خدا نه صدامو میشنوه و  نه منو میبینه    داره از هر طرف یه موج منفی میاد  ،  آخ  خدای من آخـــــــــــه چرا  ....

بازم من از داشته هایم که به من عنایت کردی  ممنونم و شاکر خدایا هزاران باااااااااااااااااااااااااااااااااارررر شکــــــــــرت  شکرت شکرت شکرت ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ش
7 آذر 91 20:15
مامان یکتا
8 آذر 91 8:22
عزیزم ناشکری خودش بزرگترین گناه هست توکل کن به خدا خدا بنده هایش را دوست داره و هر کی سختی بیشتری بکشه مطمن باش بیشتر دوستت داره پس امیدت به خدا باشه دوست عزیزم