پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 13 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

من و وروجکم

جواب

1391/9/25 15:06
نویسنده : فعلا مامانی
172 بازدید
اشتراک گذاری

 راستی یادم رفت بگم که رفتم جواب آزمایشم و گرفتم و حسابی داغون شدم  ، پرولاکتینم  خیلی بالاست و اینکه دکترم دیگه تو بیمارستان نزدیک خونمون نمیشینه ، یواش یواش دارم مطمئن میشم که خدا دیگه نگام نمیکنه و منو به حال خودم رها کرده ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
25 آذر 91 16:47
سلام عزیزم .. این حرف و نزن ... خدا دوست داره که داره تحملتو آزمایش میکنه ... انشالله از این آزمایش سربلند بیرون بیای و خدا جواب صبرتو با بچه های سالم و صالح بده
مامان موش موشک
13 دی 91 10:31
عزیزم سلام حتما باید از وقت خواب 2 ساعت گذشته باشه وگرنه پرولاکتین بالاست منم همین مشکل رو داشتم خدارو شکر الان نی نی دارم ان شاالله به زودی زود مامان میشی