پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 12 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

من و وروجکم

سلام

1391/3/4 16:48
نویسنده : فعلا مامانی
221 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام  عشق مامان ، بالاخـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــره مامانت رفت دکتر ...

 امروز با مامانی رفتم دکتر ،آزمایش و

سونوگرافی دادم ، بعدش نشون خانم دکتر دادم

بعدشم ایشون بهم قرص آمپول داد ...

خدا رو شکر که مشکل جدی نداشتم

منم رفتم آمپول شو زدم یکمی دردم اومد ...

خانم دکتر گفتش که یه ماه دیگه شما میای تو دلم ان شالله ...

 

ان شـــــــــــــــــــــــــــالله که صحیح و سالم باشی گلم

فعلا بای ا لانا دیگه باباجونت میاد برم براش شام و آماده کنم..

 

دوست دارم ، میبوسمت ..

 

راستی هر کسی وبلاگم و میخونه برام دعا کنه که راحت باردارشم ، ممنونم..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

...
28 مهر 90 1:15
مجید جان "آمپور" غلطه "آمپول" درسته.