پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 8 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

من و وروجکم

تمام شد

1392/2/30 11:08
نویسنده : فعلا مامانی
178 بازدید
اشتراک گذاری

این دوره هم نشد ای خدا من چقدر بدبختم  از ساعت 6 صبح که دیدم پری اومده تا 10 و نیم 11 گریه کردم دیگه اشکام تموم شد خیر سرمون امروز سالگرد عروسیمون بود میخواستم بهش بهترین هدیه رو بدم که باز خدا زد تو ذوقم حال و روزمو خراب کرد ...

 

خـــــــــــــــــدای من بازم شکرت بهت ایمان دارم و میدونم حکمتی تو کار هست که نمیخوای بشه ،آخه من آدمی زاد چه کنم که کم طاقتم ...

چشم ازم بر ندار خدایا   مرا دریاب ...

به اون همسری عزیزم فکر کن خدا جونم گناه داره وقتی صبح از در میرفت بیرون نگاه غمگینش دلم و لرزوند خدایا دل همسرم  شاد کن بزار لباش بخنده ....

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
30 اردیبهشت 92 13:17
سلام دوست خوبم ... اولا سالگرد ازدواجتنون بهتون تبریک میگم ... انشالله سال دیگه همین وقت نی نی نازتو صحیح و سالم و صالح بغل کنی وگلم یه روزی همه ی این سختی ها و گریه ها جاش و به شادی و خنده میدده من اطمینان دارم ... دوست خوبم گاهی فقط اعتقاد و ایمان به خدا کافی نیست بلکه باید اعتماد هم به خدا داشت
مهدیه
2 شهریور 92 14:22
سلام عزیزم خویی
ایشالا زودی خدا ی نی نی ناز و سالم و صالح بهت بده
وب زیبایی داری


ممنونم عزیزم