پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 10 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

من و وروجکم

دندانپزشکی

1392/3/7 14:16
نویسنده : فعلا مامانی
199 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام گلم امروز مامانت عزم شو جزم کرد بالاخره  رفتم دنپزشکی  خیلی برام سخت بود ولی رفتم که اینجا یه بیب بیب هورا دارم که الان برای خودم گفتم ،  کار امروز مون شد سه تا دندون جلو رو عصب کشی کردن که تا الان سٍر بود که کم کم داره سریّش میره . داره درد شروع میشه که اقا دکتر مسکن برام نوشت که خوردم و دراز کشیدم  

و اینکه همش تو انتظارم و همش دارم بهت فکر میکنم دیگه زودتر  بیا  که خیلی منتظریتیم  نـــــــــــه دیگه از انتظارم گذشته  داریم از بی تو بودن کم کم دیونه میشیم پس بیا به زندگیمون رنگ بپاشون از این سیاه و سفید درش بیار بیــــــــا 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)