پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 11 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

من و وروجکم

زندگی دوباره

1392/3/30 22:58
نویسنده : فعلا مامانی
189 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم بالاخره دیروز کار دندونام تموم شد و میتونم دوبارهنیشخند لبخند بزنم و از این که لبخندم زیبا شد خوشحالم  و از یه چیز دیگه هم خوشحالم  میدونی امروز همین الان  خبر بارداری یکی از دوستای وبلاگیمو دیدم که همیشه مطالبشو میخوندم خدارو شکر که یکی از تو صف انتظار کم شد ان شالله نی نی سالم  وشادابی داشته باشه و روزای خوبی باهم بگذرونند و خبراشو ما بخونیم آمین...  

 

امید وارم هر چه زود تر منم وبلاگم پر از تبریک بشه  ان شالله 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ساتیار
6 تیر 92 11:42
سلام، وقت بخیر.امیدوارم که حالتون خوب باشه. ساتیار در جشنواره ی تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده...خوشحالمون می کنید اگه بهش رای بدین و با یک پیامک، عدد 103(صد و سه) را به شماره ی 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنید. از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید. http://satyarjun.niniweblog.com
ساسان
22 آبان 92 11:26
انشاالاه انشالله