پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 12 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

من و وروجکم

همچنان انتظار

1391/3/4 16:48
نویسنده : فعلا مامانی
193 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم

مامان و بابا خیلی منتظرتن عزیزم زود بیا پیشمون

حوصله هیچ کاری و ندارم حتی پای کامی نشستنو آخه مامانت عادت داره که هر روز سر بزنه به کامیش ولی چند وقتیه که حتی حوصله این کار هم ندارم

دوست دارم عزیزکم

بابایتم خیلی دوست دارم انقدر که میخوام خوشحالش کنم اونم با اومدن شما تودلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان صفا
29 آبان 90 23:20
اندکی صبر سحر نزدیک است، انشاالله به زودی یه فرشته مهربون در خونه تون می زنه گلم، ما هم اگه خدا قابل بدونه دعا میکنیم... دوست دارم دلت شاد باشه
خاطرات ما سه نفر
14 آذر 90 17:42
سلام خيلي شبيه خودمي واسه عجله كردنت برا مامان شدن.به منم سر بزن لطفا
يك دوست
15 فروردین 91 22:05
عزیزم آهنگ صدایت با به دنیا آمدنت زیباترین ترانه زندگي مادرت ، نفس هایت تنها بهانه نفس کشیدنش و وجودت تنها دلیل زنده بودنش است ، پس با او بمان تا زنده بماند.
تولدت مبارک


ممنونم از همتون