پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 11 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

من و وروجکم

شعر

1392/6/15 10:44
نویسنده : فعلا مامانی
167 بازدید
اشتراک گذاری

داشتم  تو وبلاگا دور میزدم به این شعر رسیدم به دلم چسبید 

عاقبت در یک شب از شبهای دور
کودک من پا به دنیا می نهد

 

آن زمان بر من خدای مهربان
نام شورانگیز مادر می نهد 

 

آن زمان طفل قشنگم بی خیال
در میان بسترش خوابیده است 

بوی او چون عطر پاک یاس ها
در مشام جان من پیچیده است

آن زمان دیگر وجودم مو به مو
بسته با هستی طفلم می شود

آن زمان در هر رگ من جای خون
مهر او در تار و پودم می شود

می فشارم پیکرش را در برم
گویمش چشمان خود را باز کن

همچو عشق پاک من جاوید باش
در کنارم زندگی آغاز کن

می گشاید نور چشم دیدگان
بوسه ها از مهر بر رویش زنم

گویمش آهسته ای طفل عزیز
می پرستم من تو را مادر منم 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)