پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 2 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

من و وروجکم

شب یلدا

1392/10/1 17:00
نویسنده : فعلا مامانی
258 بازدید
اشتراک گذاری

 واقعا یک سال گذشته از پارسال  ، یادته پارسال شب یلدا خونه مامانی چقدر دلگیر بودم که نبودی پیشمون امسال دو برابر دلگیر بودم با هر نفسی که میکشیدم حالم خراب میشد ولی زود خودمو جمع و جور میکردم تا باز کسی از درونم با خبر نشه  امسال عزیز جون هم خونه مامان بود که واقعا تداعی گر شب یلدا بود برای هممون فال گرفت برای من  هم گرفت که توش  امیدی از اومدنت نبود واقعا چه سالی و گذروندم با درد و همچون باد گذشت ولی به اینده امیدوارم از خدا میخوام سال دیگه شب یلدا تو اغوشمون باشی زندگیمون به  سرخ انار  بشه الهی امین 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ساسان
3 دی 92 10:16
انشاالاه ان شالله....
مامانی محمدصالح جون
9 دی 92 3:23
واای شب یلدا،اصلا نفهمیدم کی بود؟سال پیش این موقع ایران بودم پیش پدر ومادر وهمه ی فامیل،امسال دور از همه،البته اینجا یلدانیست،آفریقا الان تابستونه! قدر اون انارها روهم خیلی بدونین،اینجا نمی دونن انار یعنی چی؟؟ این هم سال آینده:وروجک ومامانی وبابایی ان شالله که زود به وطن برگردید تا انار بخورید... منتظر سال اینده هستم