پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 2 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

من و وروجکم

خاله فدا

1392/10/5 12:52
نویسنده : فعلا مامانی
180 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام  از دیروز بگم که پسر خواهرم که خیلی میدوسمش چون هفت سال اختلاف سنی مونه و از خواهر و برادر هم بهم نزدیک تریم ،  خورده بود زمین و استخون مچش جابه جا شد و روانه اتاق عمل شد و با دو تکه اهن بهم وصلش کردن خیلی نگرانشم دیروز از ظهر کنار خواهری و پسری بودم تا شب که بیمارستان نذاشتن پیشش بمونیم الهی بگردم بچم خیلی درد کشید براش دعا کنید زود خوب شه  امسال پیش میخونه و کلی از کلاساش عقب میمونه ، اونجا خیلی خودداری کردم تا اشکام در نیاد همش چرت و پرت میگتم تا بخنده دردش یادش بره ولی وقتی اومدم خونه اشک ریختم خیلی ... ولی در کل از خدا ممنونم که اتفاق بدتری نیافتاده خدایا مواظب همشون باش یکایکشون عزیزن و یاورشون باش ...

 

خدایــــــــــــا شکــــــــــــــــــــــــــرت

پسندها (1)

نظرات (3)

❤خونه نمدی❤
5 دی 92 14:13
مامان با سلیقه سلام اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه یه سر به خونه نمدی بزن کارای تک و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی منتظرت هستم www.namadi.ir ارسال به سراسر ایران با تشکر خونه نمدی
ساسان
5 دی 92 15:08
انشاالاه که هر چه زودتر خوب بشه واز بلا دور بمونه انشالله که هیچ کس پاش به بیمارستان نرسه جز برای نی نی دار شدن...
مامان محمدصالح
9 دی 92 3:27
الهی که ایشون وهمه ی مریضها زود زود خوب بشن... الــــــــــــــــــــهی...