پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 2 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

من و وروجکم

دوباره اومدم

1392/11/2 19:28
نویسنده : فعلا مامانی
176 بازدید
اشتراک گذاری

با یاد خدا سلام به دوستای گلم انگار اینجا شده گوشه دلم و یا طبق عادت  نمیتونم ترکش کنم ، و  به گفته دوست عزیزم که همراهمه (مامان محمد صالح عزیز) باید درونم و خونه تکونی بدم  البته بیرون هم دارم میتکونم و داریم جا به جا میشیم از این خونه میریم  خدا روشکر خونه خودمون که با کلی تلاش خریدیمش شاید همین جابه جایی باعث شه همه جوره خودمو بتکونم شاید این حس های بدی که دارم هم از بین بره تو خونه جدید همه چی برامون نو نوار شه ان شالله که همین جور بشه :)

 

خدایا از ته دلم ازت ممنونم که مراقبمی نمیذاری نبودت و حس کنم و بعد از خودت همسر عزیزو مهربونم رو کنارم گذاشتی که تکیه گاه هم باشه  

خـــــــــــــــــدایا هزار بار شکر

خدایا دستم و ره نکن 

پسندها (1)

نظرات (5)

IpZnroBhjd3erLLq32p80lMbYRVOQ2zXDOkNl8oCeY4.
3 بهمن 92 15:56
خیلی خوشحالم که دوباره برگشتی با روحیه عالی
مهران،
4 بهمن 92 2:15
آری !آری! زندگی زیباست زندگی آتشگهی دیرینه پا برجاست گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست ور نه خاموش است و خاموشی گناه ماست منتظرت بودم ،
مهران
4 بهمن 92 2:22
زندگی یعنی تکاپو زندگی یعنی هیاهو زندگی یعنی شب نو، روز نو، اندیشه ی نو زندگی یعنی غم نو، حسرت نو، پیشه ی نو زندگی بایست سرشار از تکان و تازگی باشد ... دکتر هوشنگ شفا
الی
5 بهمن 92 13:51
سلام عزیزم ممنون که ادرس وبت رو دادی لینکت کردم
سوگند
7 بهمن 92 15:12
امیدوارم خدا هرچه زودتر یه نی نی بزاره تو دلت و دلت آروم بگیره صبر خدا زیاده و صبر ما کم عزیزم هیچ وقت از خدا شاکی نشی چون بزرگه و سهم هرکی رو میده به خودش