پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 2 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

من و وروجکم

تحویل خانه

1392/11/10 13:37
نویسنده : فعلا مامانی
183 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستای گلم که همیشه بهم سر میزنید و نظرای قشنگ میزارید... ؛این چند روز در گیر کارا  خونه بودیم  که  بعد از کلی مشقت از مستاجر تحویل گرفتیم و الانم دست نقاش هست تا یکم صفا بده بهش الان خیلی خوشحالم (ولی روز اول دل گیر بودم که خونه نو با نی نی میخواستم (زیاده خواهی ) طوری که شب کلی پنهانی اشک ریختم ) والان از خدای خودم شاکرم که سقفی داریم برای بالی سرمون و مستاجر نیستیم  خدارو شکر  ....

بیشتر وسایل خونه رو جمع کردم تا هر وقت کارای خونه تموم شد زودی بریم خونه خودمون  ان شالله ...


 

پسندها (1)

نظرات (5)

IpZnroBhjd3erLLq32p80lMbYRVOQ2zXDOkNl8oCeY4.
10 بهمن 92 19:07
خونه جدید مبارک من شیرینی میخوام ممنون عزیزم ، درخدمتیم
الی
12 بهمن 92 9:57
مبارکت باشه خونه نو ایشالا زود زود نی نیت هم پا به این خونه بذاره ممنون ان شالله
مهران
14 بهمن 92 1:52
سوره مومنون آیه 29: وقل رب انزلنی منزلاًمبارکاً وانت خیر المنزلین وبگوپروردگارا ! مرا به منزلی مبارک فرودآر که تو بهترین فرودآورندگانی...
مامان محمدصالح
14 اسفند 92 14:28
دیری است که دلدار پیامی نفرستاد پیکی نداونید وسلامی نفرستاد... حسابی سرت با خونه جدید سرگرم شده ها، الهی که همیشه سلامت وشاد باشی...
الی
16 فروردین 93 9:41
کجایی پس؟؟ چرا نمینویسی