پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 2 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

من و وروجکم

اولین پست جدید در منزل نو

1393/2/5 14:30
نویسنده : فعلا مامانی
138 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم  ببخشید چند وقتی نبودم هم سرم با منزل نو گرم بود و هم اینکه اینجا اینترنتومون وصل نیست و الان با دایال آپ  وصل شدم و سرعتم بسیار پایینه در اولین فرصت میام و این چند وقت رو مینویسم و اینکه دوستون دارم  و هم چنان در جستجو کودکم هستم و هر ماه  انتظارشو میکشم  و یه چیز دیگه این که برای این ماه میخوام برم ای یو ای و برام دعا کنید ...

 

قربان شما مامان وروجک

پسندها (1)

نظرات (2)

الی
7 اردیبهشت 93 11:16
سلام عزیزم چه خوب که اومدی غیبتت دیگه خیلی طولانی شده بود ایشالا خونه جدید برات خوب با شه و نی نی بیاد تو دلت سلام گلم ممنون انشالا نی نی دار شدن جفتمون
ساسان.
18 اردیبهشت 93 16:25
سلام رسیدن بخیر خوبین انشاالاه به ارزوت برسی