پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 2 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

من و وروجکم

شروع

1393/2/10 13:41
نویسنده : فعلا مامانی
196 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ، خوبید ، خوشید ! ای منم بدک نیستم ،  بعد از اسباب کشی به خونه جدید  سال نو اومد و من خونه تکونی نداشتم که باعث خوشنودی من شد و سال جدیدمون با خوشی و با تفکر مثبت شروع کردیم که هفته اول به عید و بازدید گذشت و هفته بعدشم به سفر به دیار مادری من که اونجا هم خیلی خوش گذشت با این که خود درمانی کرده بودم و همش توهم داشتم ولی در کل خوب بود و تا امروز همش مهمون داری کردم و هنوز مهمونی دوستای دانشگاهیم مونده که فکر کنم هفته بعد بیان ....

 و اینکه خیلی به این سری درمان که میخوام برم امید دارم از خدا میخوام نا امیدم نکنه و نور امید و تو خونمون روشن کنه واقعا از سوت و کور بودن خونه متنفرم  وقتی تنها تو خونه ام  دیگه تا شب که همسری بیاد حالم اینقدر بد میشه که دیگه حوصله اون بیچاره رو  ندارم  که خودم خیلی از رفتارم پشیمون میشم  ...

عزیزانم  زودتر  بیاد...

 

پسندها (2)

نظرات (3)

ساسان.
18 اردیبهشت 93 16:26
انشاالاه که در کارت موفق باشی وهر چه زودتر به ارزوهات برسی ماهان جان
مامان محمدصالح
29 خرداد 93 2:34
منتظرخبرهای خوشت هستیم،یه دنیا دعا وامید پشتتونه،با تمام توان پیش به سوی آینده ی شاد شاد
ساسان.
7 تیر 93 20:52
سلام کم پیدایی