پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 2 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

من و وروجکم

گلکسی

1393/4/24 14:44
نویسنده : فعلا مامانی
144 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای گلم خوبید انشالله که ، خدارو شکر منم خوبم و خیلی دلم برای اینجا و با شما بودن تنگیده بود از پریشب که وایمکس دار شدیم چندین بارسعی کردم بیام و پیغام بذار ولی کامپیوترمون هم انگاری به مشکل خورده از بس باهاش کار نکردیم خاک رفته توش ...

از اینا بگذریم به غصه دلم که برسیم که همچنان غصه داره و گاه و بیگاه از تهش صدای اهی کوتاه میاد بالا طوری که مثل  درد زایمان پنج دقیقه یه بار میاد و میره ، خیلی دوست میداشتم که بعد این همه روزایی که نبودم میومدم و خبر خوب بهتون میدادم ولی نشد که به این بار که برای ای یو ای در تلاش بودم اصلا تخمک خوب نداشتم و برنامه کنسل شد و فردا وقت دکتر دارم تا برم برای این دوره  درمان که ان شالله نتیجه بخش باشه وبلاگ منو وروجکم هم پر بشه از شادی ....

و خبر جدید که شاید از پیام قبلی فهمیده باشید اینکه همسری عزیزم برای خشنودی من و سرگرم کردنم برام (گلکسی اس فایو) خریده که خیلی ازش ممنونم وخیلی میدوسمشون هم  همسریو هم گلکسیو ....

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان و باباي محمدباقر
24 تیر 93 14:55
ایشالا مشکلت حل بشه بزودی تو هم دستای کوچولوت رو تو دستت بگیری... انشالله
نیلوفر
24 تیر 93 15:09
فروش عروسک دستبافت با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
مهران
9 مرداد 93 5:07