پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

من و وروجکم

خودتون

1393/5/2 14:14
نویسنده : فعلا مامانی
152 بازدید
اشتراک گذاری

سلام در این روزای عزیز که یه حال و هوایی داره که بین خودتو خدای خودت...

 و فقط هی با خدای ناز ومهربانت که بخشنده ترینه و دوای درد تمام مریضاست ، میتونی هر چی رو  خیلی راحت ازش بخوای ...

ببخشید که نمیتونم زود زود بیام و از روزگارم بگم اخه زیاد با قبل فرق نکرده نا شکری نمیکنم از ظاهری نمیگم از درونم میگم ، زیاد نمیام به خاطر اینه که همه حرفای دلم تکراری شده ...

فقط میتونم شاکر خدا باشم که هستم و هست ...

خیلی خیال باطل دارم تو ذهنم که اگه فقط یکیش هم قرار باشه به واقعیت بپیونده من دیگه رو زمین قرار نمیگیرم و میرم تو اسمون ها ...

خیلی دوستون دارم 

پسندها (1)

نظرات (2)

ساسان
8 مرداد 93 11:48
انشاالاه به ارزوهات برسی انشالله
مهران
9 مرداد 93 5:50
بزرگی میگفت:ما همه بر روی صندلی سینما نشسته ایم ومشغول تماشای فیلم زندگی خودمون هستیم بدون اینکه بتونمیم تغییری در اون بدیم یا اینکه از صحنه ی بعد خبر داشته باشیم چون کارگردانی از جای دیگه ست،ما فقط می تونیم از تماشای فیلم لذت ببریم وبا عشق وامید منتظر دیدن صحنه ی بعد باشیم دنیا خــــــــــیلی بزرگه،زندگی خیــــــــــــــــلی شیرینه از آفریقا تاآسیا هم راه زیاد نیست چون دلم بهت نزدیکه ممنون عزیزم با پیام قشنگت چقدر بهم امید میده ، ولی ما آدمی ها با مغزی که داریم میتوانیم همه چی رو هم خراب کنیم هم آباد😞😞💓💓