پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

من و وروجکم

بازی خدا

1393/5/12 9:32
نویسنده : فعلا مامانی
189 بازدید
اشتراک گذاری

خدا هم با من بازیش گرفته الان دوهفته است که شدیدا توهم زدم  که باردارم ،چرا :چون همیشه بعد از خوردن پروژسترون یک یا دو روز بعد پری میومد ولی این بار دو هفته است که نیومده حسابی حال و روزم و عوض کرده آخه خدا چرا اینقدر عذابم میدی منکه همیشه شکر گزارتم .. 

دوباره الان بی بی زدم منفی شد خیلی حالم گرفتست ما میخواستیم  این دوره  بریم برای ای یو ای نمیدونم چرا اینقدر کشش میدی خدا ، نفسمو  داری میگیری ازم ...

بیچاره شوهری که چقدر امید وار شده بود که نی نی داریم  چون من تمام علایم بارداری رو داشتم ،دلم براش آتیش میگیره خیلی مرد خوبی هیچی به روم نمیاره ولی من از ته دلش با خبرم  که چی میگذره .... 


خدا بازم ممنونم ازت و شکر میکنم برای تمامی نعمت هایی  که به من و همسری ارزونی داشتی  ، خدا شکرت برای سلامتی که بهمون دادی ، خدا شکر میکنم  برای سقفی که بالا سرمون قرار دادی، خدا یا هزاران بار ازت شکر میکنم خداوندا  نعمت هاتو از ما دریغ نکن و بزار ماهم طمع شیرین پدر مادر شدن رو بچشیم. ..



  

پسندها (2)

نظرات (1)

مهران
12 مرداد 93 23:05
همیشه با یه دنیا آرزوهای خوب به یادتم،انگار بهت عادت کردیم مونس غریبی ما شدی،محمدصالح داره با آهنگ وبلاگت میرقصهدوستت دارم مامان خــــــــــــــــــــــــــوب آیـــــــــــــــــــــــــــنده ممنون عزیزم از طرف من ببوس پسر گلی روووووو