پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

من و وروجکم

سفر به قم

1393/5/20 16:05
نویسنده : فعلا مامانی
155 بازدید
اشتراک گذاری

السلام علیکم یا حضرت معصومه 

با بابایی برای ماموریت کاریش رفتیم قم  پابوس حضرت معصومه که صبح اون میفتم سر کار تا شب و خونه دایی بودیم و باهم روزا میریم حرم تا همسری برگرده ما هم بر

 میگشتیم یه روز هم ناهار مهمانسرا ناهار خوردیم که خیلی خوب بود خدا قسمت همه کنه انشالله ...

خیلی التماس خانم حضرت معصومه رو کردم که حاجت روا کنه منو بریم پابوس بردار بزرگوارش با بچه به بغل با یه دنیا شادی که انشالله دست رد به سینه ام نمیزنه ...

برای همه دعا کردم که هیچ کس غصه به دل نداشته باشه شادان باشه...

آن شالله که زیارتم مقبول حق باشه ازم قبول کنه ...

 

 

یه چیز دیگه چون با گوشی میام شاید نوشته هام یکم در هم و برهم باشه به بزرگواری خودتون ببخشید

دوستون دارم به امید دیدار

پسندها (2)

نظرات (3)

مهران
21 مرداد 93 1:41
زیارت قبول حاجت روا ان شاءلله انشالله همه حاجتشون روا بشه به حق همین خواهر امام رضا
ساسان
21 مرداد 93 11:18
زیارت قبول انشاالاه به ارزوت برسی ممنون ،انشالله که هر کی چیزی میخواد خدا بهش عنایت کنه . کسی چشم انتظار چیزی نباشه
الی
27 مرداد 93 11:10
زیارتت قبول عزیزم ایشالا حاجت روا میشی این خواهر و برادر چه کارا که از دستشون بر نمیاد مطمئن باش ممنون ان شالله هرکی از خدا چیزی میخواد زود بدست بیاره انتظار نکشه من که واقعا همه حاجتامو امام رضا داده غیر این اخری که خواهرشون واسطه قرار دادم