پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

من و وروجکم

حال و روز خراب

1393/5/29 19:34
نویسنده : فعلا مامانی
178 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان خوبم که همیشه همرامید هنوز پری تشریف فرما نشدن و منم رفتم ازمایش خون دادم ومنفی شد قرص ال دی برای پنج روز شروع کردم والان دو روز که تموم شده واز پری خبری نیست و همش حالت درد پریودی میاد سراغم اونم به شدت زیاد اصلا از نا انداختتم حوصله هیچ کاری و ندارم  و واقعا خستم الان نزدیک  به پنجاه و خورده ای روز از اخرین پری میگذره  ، واقعا  موندم دیگه چیکار کنم اگه تا اخر هفته دیگه نشم مجبورم برم دکتر...

پسندها (2)

نظرات (3)

فائزه
29 مرداد 93 20:03
سلام به وبلاگ گل پسرا سربزنید خوشحال میشم
مامان علیرضا
29 مرداد 93 21:03
اگر زحمتی نیست برید به این لینک واسه عکس علیرضا نظر و امتیاز بذارید http://okno.ir/index.php?route=information/pictures7
مهران
30 مرداد 93 12:18