پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

من و وروجکم

مغز خالی

1393/6/3 10:18
نویسنده : فعلا مامانی
210 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان بالاخره این پری لعنطی خودشو نشون داد بعد از شصت روز واقعا دیگه داشتم کم میاوردم همش فکر های منفی میومد به ذهنم که دارم یائستگی زود رس گرفتم  از این فکرا ناجور میزدم حالا انگار با اب سرد دوش گرفته باشم خیالم یکم راحت شد ...

میدونم که همه این تاخیر ها فقط به خاطر استرسم  و فکر کردنای زیادم که اصلا نمیتونم کنترلشون کنم ، شب و روز دارم فکر میکنم اصلا هم تمومی نداره ...

کاش مغزم خالی بود فقط توش هوا بود چه راحت میشدم من😆😆😆

پسندها (1)

نظرات (1)

مهران
9 شهریور 93 3:38
چه بامزه نوشتی.... چی میــــــــــــــــشد اگه این مغزا خالی بود!!! راحت میشدیم دیگه به هیچ چیز فکر نمیکردیم و خوش خرم به زندگیمون ادامه میدادیم نه اینکه همش بشینیم یه گوشه و هی فکر و خیال کنیم😩😩😩 بد میگم بگو بد میگی 😨😨😨