پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

من و وروجکم

رفت

1394/5/27 12:00
نویسنده : فعلا مامانی
218 بازدید
اشتراک گذاری

ننمیدونم از کجا بگم  خیلی سخت رفتن یکی  بگی که دوسش داشتی و همش به این فکر کنی که دیگه نیستش ، ی اتفاق بد افتاد که کل فک و فامیل و نابود کرد ، دختر عمه که کوچکترین نوه پدری بود که دوسال بود عروس شده بود برای زدن پرده از پنجره پرت شد پایین و رفت پیش خدا ....

سخت تر از همه که عمه هم ام اس داره و همه نگران اون هستن که اتفاق بد تری نیافته ، امروز هفت ام هست داریم میریم خونه عمه اینا ، اصلا نمیتونم این مصیبت و از ذهنم بیرون کنم واقعا که دردناک بود و هست ...

دعا کنید برای دل پدر و مادرش تا این داغ بزرگ رهایی پیدا کنن.....

پسندها (1)

نظرات (1)

محمدصالح جون،گُلِ گُلا
29 مرداد 94 2:33
آخه.... خدا رحمتش کنه..... اینکه می گن اول ایمنی بعد کار واقعا حرف بزرگیه که اگه بهش بتونیم عمل کنیم...جلوی خیلی از اتفاقای ناگوار گرفته میشه.... خدا صبر وسلامتی به عمه خانم بده.... خیلی ممنون دوست عزیزم ....