پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

من و وروجکم

تولدم مبارک

1394/7/12 23:54
نویسنده : فعلا مامانی
271 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوست روشن و خاموشم ، امیدوارم که هر جا هستین حال خوشی داشته باشید ، دوباره یک سال گذشته و امروز تولد 27 سالگی ام بود، و بر عکس تولد های دوران کودکی ام که خیلی دوست داشتم جشن بگیرم و کادو جمع کنم این چند سال بعد از ازدواج هر سال جشن گرفتم و کادو هم گرفته ام که هر سال با اون زمان ها خاطراتم مرور میکنم که چقدر برای روز تولدم رویا بافی میکردم  و یک بار هم با اسرار های زیاد من تولد گرفتن برام ولی ...

هر چند بگزریم روزگار الان خیلی خوش است ، خدا کنه که هیچ کس آرزوی چیزی بر دل نداشته باشه 

هم چنان از لاغری ام دارم لذت میبرم 

و آرزو ی امسال من برای تولدم فقط ی چیز اون اینکه سال آینده لقب مادر روی اسمم حک شده باشه :)

و آرزوی سلامتی برای خودم و همسر عزیزم  که تمام دنیای منه ی لحظه رو بدون عشقم نمیخوام و کل خانواده است  :)

و همین....

پسندها (2)

نظرات (2)

محمدصالح جون،گُلِ گُلا
17 مهر 94 0:40
تولدت مبارک عزیزم..... ممنونم که به ما سر زدی.... من از شما ممنونم ، ببخش که دیر به دیر سر میزنم
مهناز
25 مهر 94 19:07
توکل کن دوستم