پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

من و وروجکم

محرم آمد ...

1394/7/25 18:38
نویسنده : فعلا مامانی
305 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزاداری هاتون قبول باشه آن شالله که همه تو این روزای عزیز حاجت روا بشن ،این روزا همش به فکر حضرت رقیه ام که چطور تونست طاغت بیار چرا ماها اینقدر کم طاقتیم چرا وقتی دلمون گرفت باز نمیشه ، شما اگه بدونن که چقدر دلم گرفته و مثل غم زده ها میشم ی موقع هایی ، ی روزایی اینقدر این 

دل من  پره که هیچ جوره آروم نمیشه  ، خیلی محتاجم به دعا همه اونقدر که دلم میخواست سرم بزارم رو پای فاطمه زهرا های های گریه کنم و ازش بخوام که بره پیش پدرش تا پدرش بره پیش جبرئیل و جناب حضرت جبرئیل هم بره پیش خدا تا برای حاجت دل من از خدا بخواد که شاید اینجوری زودتر ب گوش خدا میرسید....

دل بدجور ب کرم اهل بیت حضرت محمد بستم ....

وای انگار دارم دیگه توهم میزنم همه  چی و با هم قاطی پاطی کردم 

خدایا یاری ام ده تو که درد و دادی درمان هم بده 

پسندها (1)

نظرات (2)

الی
26 مهر 94 8:38
وقتایی بود که من هم فکر میکردم قاطی کردم و صدام به هیچ جا نمیرسه اما تو اون روزها مورد لطف خدا و حضرت فاطمه قرار گرفتم محرم پارسال نا امید نا امید بودم و محرم امسال یه ماه مونده تا تولد معجزه زندگیم تو هم بخواه مایوس نشو بخواه و حتما میشه ولی یادت باشه به هر قیمتی نخواهی صلاحش رو بخواه
محمدصالح جون،گُلِ گُلا
30 مهر 94 17:27
همه چی روبه راه میشه..... البته بگم ها دل گرفتگی این ایام واسه همه ست با هر شیرایطی...فرقی هم نمی کنه.... روزهای عزاداری...روزهای بارونی....سردی ملایم هوا....همه رو توی یه فاز دیگه می بره....زیاد جدیش نگیر که ادیتت کنه.....مراقب خودت باش دوست جونم.....