پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

من و وروجکم

بی خبری ...

1394/10/15 11:11
نویسنده : فعلا مامانی
406 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

اومدم ی کمی از روزگارم بگم و برم  خودم که تقریبا میشه گفت باربی شدم و از سبکی که دارم کیف میکنم امیدوارم هر کی هر چی میخواد بهش برسه من ی آرزو از بچگی داشتم اینم این بود که لاغر بشم و خدا روشکر الان ب آرزوم رسیدم و بعد از ازدواج آرزوی مادر شدن دارم که میدونم ب اون هم میرسم ....

امروز میخواستم برم سونوگرافی داخلی که نشد که دکتر جدید رفتم برام نوشته نمیدونم چرا احساس میکنم میخوان شکنجه ام بدن  مخصوصا اگه دکتر سونو آقا باشه خیلی سختمه ب همین دلیل نرفتم هر جا زنگ میزنم میگه آقاست و من هم بی خیال شدم و کلا نرفتم ....

همه چی خوبه ولی بی پولی گاهی خیلی اذیتم میکنه نمیدونم چرا بعضی ها اینقدر راحت پول در میارن و راحت خرج میکنن ،ما همیشه هشتمون گرو نهمون بوده ....

خیلی افکارم دنبال کسب و کار جدید میگرده امیدوارم ب ی نتیجه خوب برسم که ب ی در آمد زایی خوبی برسم ....

زیاد دیگه ب فکر بچه نیستم خسته شدم از بس فکرشو کردم و نشد ،فقط هر کی دکتری چیزی معرفی میکنه میرم که در آینده پشیمون نباشم که نرفتم ، ب این امیدوارم که فقط خدا میتونه مشگل ما رو حل کنه ، ولی جناب همسرجان که خیلی میدوسمش همش تو فکر بچه است طفلکی دلم ب حالش میسوزه و خیلی شرمنده اشم ، هر وقت دعا میکنم برای اون دعا میکنم که هر چه زود تر ب مراد دلش برسه ،دیگه برای خودم دعا نمیکنم ....

در کل حال روزم خوبه ولی ی سکوت عجیبی درونم و گرفته که نمیدونم چیه نه حوصله حرف زدن رو دارم نه دیگه قدر فکر کردن رو دارم و نه مثل گذشته میتونم چیزی بنویسم ....

وهمچنان کلاس خیاطی میرم و دوره چل تیکه دوزی رو دارم میگذرونم که برام مثل تخمه شکستن میمونه وقتی بگیرم دستم تا تموم نشه ول نمیکنم ، که از نظر من ی هنر بسیار زیباست و خیلی دوست داشتنی ....

ب امید  روزهای خوب و خوب تر ....

پسندها (2)

نظرات (1)

محمدصالح جون،گُلِ گُلا
23 دی 94 2:17
موفق باشی عزیزم.....توی اینترنتسرچ کنی راحتتر می تونی در مورد سونو ی مورد نظر رو پیدا کنی......راستی اطلاعیه ازمون استخدامی اسفند ۹۴رو هم سرچ کن ومطالعه کن شاید به درد خورد...... همه چیز اخرش خوبه.....اگه خوب نیست هنوز.....هنوز اخرش نشده... خیلی خیلی ممنون دوست عزیزم حتمن سرچ میکنم ؛ امیدوارم که شما قند عسلتون هم موفقباشی گلم