پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

من و وروجکم

و باز هم -_-

1395/7/7 22:20
نویسنده : فعلا مامانی
254 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و ببخشید برای نبودم تو این مدت واقعا در گیر دکتر رفتن و مشکلات نازایی ام بودم ، ک تیر ماه ای یو ای کردم و نشد و با امید رفتم پیش پزشکم و خواستم تا ای وی اف بشم ک بیستم شهریور انجام دادم و دوتا جنین انتقال دادم و دیروز جواب ازمایشم منفی شد دوباره و این بار سخت تر از همیشه و همه منفی شدن برایم گذشت آنقدر سخت ک اصلا نمیتونم خودم رو دوباره ب دست بگیرم و بهش فکر نکنم خیلی امید وار بودم ک بشه ولی چ کنم ک تقدیر الهی چیز دیگه ایی هست ...

تمام این مدت ک استراحت میکردم و امید داشتم برای همه اونایی ک منتظر هستن دعا میکردم و از خدا میخواستم ک هیچ ینده ایی رو نا امید نکنه ولی خودم نا امید شدم ...

دیگه نمیدونم چ کنم ...

خسته ام ...

هفته دیگه تولدم هست و خیلی حالم خرابه ...

کاش الان بیست سال بعد بود و این دوران تموم میشد واقعا دیگه نمیکشه اعصابم ...

بیچاره همسری  دلم ب حالش کبابه ...

دلم برای مادرم و خواهرام میسوزه ک با داغ دلم من اون ها هم میسوزند ...

و تمام دوستان و آشنا هایی ک آرزوی بچه دار شدن من رو دارن و با نگاه هاشون حالیم میکنن ک همیشه دعا گویم هستن...

زندگی دار مکافات هست و هر کس برای خودش مشکلاتی داره ...

خدای مهربونی ک این تقدیر رو برای ما رقم زده حتمن چاره ایی هم براش فراهم میکنه ...

امیدوارم...

امیدوارم...

امیدوارم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)