پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 8 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

من و وروجکم

همین جوری

1391/4/10 20:50
نویسنده : فعلا مامانی
213 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم عشقم  امیدم کی میخوای بیای چرا نمیای  دوستدارم و میخوام زود تر ببینمت ، امروز خونه مامانیت بودم گلم  محمد طاها ماشالله بزرگ شده و حسابی شیرین و جای شما خالی و خیلی هم خالی اینقدر نبودنت  رو همش حس میکنم و بغض هر از چندگاهی راه گلومو میبنده ولی خودمو خوشحال و بی خیال نشون میدم تا مامانی گلت و خاله های نازنینت متوجه نشن خیلی دلم گرفتست ، عزیزکم  از خدا بخواه که زود بیای پیشم به خدا قول میدم همه جور مراقبت باشم مثل همون هایی که الان مراقبتن ريال قول میدم قول ...

عمه کوچیکت این دفعه میگفت چرا شما نی نی نمیارید و من اصلا نمیدونستم که چی جوابشو بدم ، میخواستم بگم اخه خدا انگار نمیخواد که ما نی نی مون بیاد پیشمون ولی مثل همیشه یه لبخند زدم و هیچ نگفتم ...

عزیزکم اینو بدون که عاشقتونم هم تو و هم بابایی گلت که خیلی مهربون

دوست دارم بوس بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)