پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 8 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

من و وروجکم

دعوا

1391/4/12 22:39
نویسنده : فعلا مامانی
207 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم امروز من و باباییت با هم دعوا کردیم الان هم قهریم ، حالا بگو سر چی ، مثل همیشه سر یه موضوع کوچیک ، من با دوستام قرار گذاشتم که چهار شنبه ای بریم امام زاده صالح و حالا بابایی میگه که نرم و منم نمیخوام جلو دوستام کم بیارم و بگم شوشوم نذاشته که برم آخه قبلش کلی قمپز در کردم که من هر جایی برم بهم کاری نداره و میذاره که برم، حالا منم لج کردم و گفتم که میرم و با هم قهریدیم ...

 باباییت اون طرف اتاق رو مبل دراز کشیده داره تی وی میبینه یه کانال مسخره  و منم اینور دارم با کامی کار میکنم ، و مثلا نسبت به هم بی تفاوتی ولی من گاهی نگاش میکنم و بابایی هم همین طور ...

حوصلم سر فته کاشکی بودی عزیزکم الان دوتایی باهم با باباییت قهرم میکردیم

 

در هر صورت این روز نیز بگذرد فقط اینو بدن که دوستدارم و منتظرتم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مارال فرفری
12 تیر 91 23:13
سلام عزیزم ایراد نداره مردا همین طورین وقتی اون رگشون میگیره بیا ببین .من با اجازه لینکت میکنم ممنون میشم لینکم کنیX


سلام عزیزم مرسی ، میدونم که همشون همین طوری اند .خواهش میکنم ولی وبتون باز نمیشه
مامان مارال فرفری
15 تیر 91 2:23
سلا گلم کم پیدا شدید نگرانتون شدم