پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 6 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

من و وروجکم

نامه به وروجک

1391/4/20 14:45
نویسنده : فعلا مامانی
277 بازدید
اشتراک گذاری

از طرف مادر، پدر بعد از این 

کودکم ، دلبندم  سلام

سلام عزیزم امیدوارم که حالت خوب باشه مامان جان،عزیزکم بیا پیشمون , من و بابایی داریم انتظار میکشیم که بیایی و خونمون و گرم کنی و از وجود خودت مارو لبریز از احساسات و عشق به زندگی، الان که نیستی خونه خیلی خالی و نبودنت خیلی حس میشه پس بیا مامان جان الهی قربونت بشم ، زیاد مامان بابا رو منتظر نذار ...

برو به خدا بگو که تو رو تو دل مامانیت بکار تا حس با هم بودنو با هم تجربه کنیم ، خیلی منتظرتم عزیزکم...

ان شالله که زود  زود میای پیشمون

 

الهی امین یا رب العالمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)