پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 5 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

من و وروجکم

گردش

1391/4/24 18:28
نویسنده : فعلا مامانی
211 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم 

دیروز با مامانی ،خاله جونی هات  و دایی زندایی و کلا همه روفتیم اوشون فشم خیلی خوب بود و خوش گذشت جای شما خیلی خالی بود ، خیلی دلم میخوست شما هم با ما میبودی از اون هوای خنک لذت میبردی ولی نبودی ، دل مامانت بازم برات گرفت ان شالله سال دیگه حتما هستی با هم میریم گردش ....

خیلی دوست دارم همچنان منو بابایی منتظرتیم زود بیا پیشمون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان مارال فرفری
11 مرداد 91 20:09
امیدوارم همیشه خوش باشید در کنار هم


خیلی ممنون گلم
مامان محمد
2 شهریور 92 14:19
اگه فضولی نباشه میشه بگید چند وقته ازدواج کردید البته میتونید جواب ندید .؟


نه عزیزم فوضولی نیست بالا وب هم تاریخ عروسیمون هست تا به این لحظه، 5 سال و 3 ماه و 24 روز و 7 ساعت و 12 دقیقه و 12 ثانیه است
هانا
5 آبان 92 14:51
http://www.parsegard.com/childchildcare/Fertility/Fertility-Calendar
این سایت برای بارداری و پیش از بارداری هست شاید بدردت خورد .


ممنون گلم