پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 5 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

من و وروجکم

ماه رمضون و یک ساله شدن انتظار

1391/5/9 13:49
نویسنده : فعلا مامانی
185 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه اونایی که تو این ماه عزیز روزن و در حال عبادتن ،

عزیزم با رسیدن ماه مبارک یاد پارسال افتادم که با چه ذوقی از اول ماه شروع برای بارداری کردیم  ولی تا الان هیچ خبری نشده دلم گرفتست ، خیلی دلم میخواست که الان پیشمون بودی ....

دعا میکنم تا سال دیگه به این موقع تو بقلم باشی و من و بابایی و خوشحال کنی 

ان شالله تا سال اینده منم  مامان شده باشم  الــــــــــــــــــــهی آمیـــــــــــــــن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان شادی
9 مرداد 91 14:00
سلام من و فرشته کوچولوم(شادی) براتون دعا میکنیم تا به ارزوی قشنگتون برسید.انشاالله.
التماس دعا


خیلی ممنونم گلم ان شالله که همه به ارزو هاشون برسن
شاهده
9 مرداد 91 14:06
سلام خانومی طاعات و عباداتت قبول عزیزم
راستی دکتر رفتید؟ آخه اگه تا 6 ماه بارداری صورت نگیره شما زوج نازا تلقی میشید... من خودم 4 ماه که نشدم رفتم دکتر و معلوم شد که همسرم مشکل بچه دار شدن داره
الانم توو استراحت مطلقه ای وی اف هستم
حتما مراجعه کنید تا انشالله خدا زودی نی نی رو بهتون بدهههههههه

ممنونم عزیزم بله دکتر رفتم و همسرم هم مشکل داشت و عمل کرد و الان باید ازمایش بده ببینیم که چی میشه انشالله که نی نی گلی شما هم صحیح وسالم به دنیا بیاد
شاهده
12 مرداد 91 16:49
انشالله بحق مادرم زهرا حوائجت روا بشه و صاحب نی نی های ناناز بشی...منه گناهکار رو خیلی دعا کن خیلی روسیاهم...


ممنون گلم از خدا میخوام هر چی میخوای خدا بهت بده انشالله به من نی نی صحیح و سالم الهی امین


مامان مارال فرفری
14 مرداد 91 15:59
خوشحال میشم از عکس های تولد مارال دیدن کنید